söndag 10 mars 2013

Vår yngsta!


Detta är vår yngsta familjemedlem, min systerdotter Saga som igår döptes! Hon var jätteduktig, glad och nyfiken hela tiden. Det var också hemskt trevligt att träffa delar av släkten, som vi inte träffar så ofta annars! Alltså, det var trevligt att träffa ALLIHOP, men en del av dem blir det mer sällan av!

Jag håller på med mina vantar för tovning, gör några emellan andra projekt, och lägger dem i hög för att tova på en och samma gång! Det blir några stickade också, har ju tidigare bara virkat för tovning, så det ska bli spännande att se hur stickat beter sig.


Har gjort en sjal i Kid Silk också, den kanske jag hinner fota under dagen! Sen planerar jag att sticka på min Lima-Olle också, så snart jag har gjort en del ärenden under dagen. Bland annat ska jag hämta min nya mobil, ska bli spännande! (Ja, jag är en pryl-nörd, inom vissa gränser, men jag tycker att det är roligt med ny teknik!)

Jag njuter för fulla segel av ljuset som flödar nu, TROTS att det obarmhärtigt visar allt damm överallt i hela huset... Efter en rätt pissig period på jobbet, som väl inte riktigt är över än, så har jag ändå börjat landa i mig själv och börjar nog känna att jag står stadigt på fötterna igen. Och det är en skön känsla!

3 kommentarer:

  1. Tack för din krya på dig hälsning! Blir snart tokig av att inte vara pigg och kry! Måste säga att nya mobilen är en trevlig sysselsättning - ha det så kul med din nya!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Det blev helt galet ! Så går det när man inte tittar på autostavningen. Hur som helst kul att ha dig tillbaka här , undrade just vart du hade tagit vägen .

    SvaraRadera