söndag 28 november 2010

Gaaahhhh! Sunkigt ljus!




Drygt 3,5 dygns snöstorm, en dags uppehåll och nu snöar det igen! Det är ingen idé att vänta med fotograferingen längre, jag känner mig själv. Gör jag det inte nu, blir det inte gjort....

I alla fall, fick hastigt göra en ny mössa till Ella, och så här blev den. Det är ett Dropsmönster (länk kommer senare, bloggar från mobilen), och jag har stickat i Drops Merino Extra fine. Stickor 4. Tror hon blev nöjd... :)/ Blenda
Edit; Mönstret finns här, men det är också samma som detta...

1 kommentar:

  1. Go och mjuk toppen mössa, ser det ut att vara. Och varm! Det behövs, attans vad kallt det är! var ute nyss och näsan frös ihop, (eller snoret snarare). Vad som är bra med vintern är att en söndag kan jag glida runt i pyjamasbyxor hela dagen, skall man ut, så kan man bara dra på ett par termosar ovanpå. Himla fiffigt! Du, har du något mönster till Laila?
    Ha det gott i vintermörkret!
    :-))))))

    SvaraRadera