måndag 25 april 2011

Vilken underbar ledighet!


Idag har jag och en kompis varit på Rossö i Bohuslän och fotat - eller ja, hon har fotat, och jag har läst i manualen till min nya begagnade systemkamera och bekantat mig med knapparna! Det blir nog bra det här när jag har lärt mig!

Och vilken underbar ledighet detta har varit!!! Vädret! Och vi har verkligen varit lediga, bara en dag hade vi något inbokat och det var att åka till svärmor och bli bortskämda med god mat. Inte så värst betungande om man säger så... :-) Och jag säger det igen, VÄDRET!!! Det har varit kanon, minst sagt. Och man vågar ju knappast tro det, men det ska tydligen fortsätta ett tag till... Underbart!

Ha det gott /Blenda

4 kommentarer:

  1. Det är så himla roligt att fotografera....kolla in mina fotobloggar så kanske du blir intresserad av att starta en sådan och delta i olika fotoutmaningar.
    Det är ett sätt att komma igång med fotograferandet.

    SvaraRadera
  2. Håller med, idag var det sommar!!!! Höst imorgon tros? Född pessimist... ;-)))

    SvaraRadera
  3. Ja , visst har det varit fantastiskt! jag tror att alla har fått en del av solen de här underbara dagarna. Lycka till med fotandet

    SvaraRadera
  4. Ja, vädret har verkligen varit fantastiskt! Jag njuter i fulla drag och har suttit med näsan mot solen så fort jag fått tillfälle.
    Lycka till med din systemkamera, det jättekul att fota men det krävs lite övning.

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera