Sommarvärmen är här
-
Idag är det dags att fota en bild i timmen igen. Värmen är äntligen här,
även om det faktiskt är väldigt skönt att sitta i skuggan. Fler som fotar
sina ...
16 timmar sedan


Jag håller med och vägrar tycka det är ett i-landsproblem ;-) Norogarnet var av och ihopknutet... På flera ställen... Morr Morr. Är det Nepal du har på bilden?
SvaraRadera:-))))
Håller verkligen med dig ytterst irriterande. Om det är ett handspunnet garn då kan man förstå det, men ett maskinspunnet!
SvaraRaderaDet är inte mal i stashen då? :S (Hemska tanke!)
SvaraRadera