fredag 23 april 2010

Så här är det!



Så här såg min cykelsadel ut när jag skulle cykla till jobbet både igår och idag! Det var riktigt tjusigt när jag flyttade lite på den och solen lyste i "diamanterna"!

Så här ser min Koftans kofta ut ljust nu. Syns det att jag har flyttat knappraden något till höger!!! Med flit alltså, jag har inte räknat fel, även om man lätt kan tro det med tanke på hur bra det gått hittills... Jag är ju förstås inspirerad av denna (jepp, Ravelry-länk!)

Jag stickar med mina KnitPro stickor. Jag köpte ju i plast, gillade dem inte för fem öre, skithemska verkligen tycker jag. Fyrorna i mitt set gick av (jepp, arg), så jag tog dem tillbaka till affären. Anna där, reklamerade dem så jag skulle få nya. Sen skickade leverantören fel sort, trä istället för akryl som Anna erbjöd mig och som jag givetvis tackade ja till (kunde ju inte vara mycket sämre än plaststickorna tänkte jag). Jag köpte även 5,5 i metall, och det är dem jag stickar med nu. Och de är riktigt bra! Trästickorna har jag inte testat än, men det kommer!

Fortsatt trevlig helg på er!
/Blenda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar