När jag var hemmifrån, fick jag ett MMS från Carro. Här hemma haglade det som bara den. Bilden är så himla cool, att jag måste lägga upp den här, ärligt stulen av min dotter alltså! :-)
Sommarvärmen är här
-
Idag är det dags att fota en bild i timmen igen. Värmen är äntligen här,
även om det faktiskt är väldigt skönt att sitta i skuggan. Fler som fotar
sina ...
2 timmar sedan


Väldigt fin bild, det är himla svårt att fota hagel! Man har ju försökt många gångr, typ "åh, vilka stora hagel, dem måste jag fota!". Och sen syns det inte alls på bilden att det haglade överhuvudtaget. Blev det märken på bilarna? ;-)
SvaraRadera