fredag 30 september 2011

Njuter

Sitter i solen på trappan, i t-shirt, och njuter av livet! (Vilket således innebär att blicken inte sjunker ner i min hysteriskt vildvuxna rabatt - den får nog bli ett av helgens projekt...)

Har varit med yngsta dottern hos sjukgymnast för hennes onda rygg, och på hemvägen tog vi ner taket på bilen och körde med fladdrande hår hem! Tror aldrig vi kört nercabbat så här sent på året...

Livet är ganska så fantastiskt om man tänker efter!

Nu ska jag leka frisörska och hjälpa båda tjejerna att tona håret, och sen är det helg!

6 kommentarer:

  1. Njut på du! Det bästa man kan göra...Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det verkligen en härlig tid. Särskilt soliga höstdagar som vi är inne i nu :-)
    Trevlig helg! Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej svejs! Varför tovar du ofrivilligt, hur går det till liksom? ;-)))) Den fina glada färgen är kvar, funkar ändå kanske?
    Har varit på en liten soltrip såhär på höstkanten. Det är så fint i Sverige nu, men jag vill ju ha +30... Njut i helgen! Jag skall städa som en galning på lördag och sticka hela söndag! :-)))

    SvaraRadera
  4. Precis så tänkte jag också igår.
    Vad kloka vi är och vad fint det är.

    SvaraRadera
  5. Ja, vädret var nästan overkligt varmt igår. Gula löv som föll och T-shirt- och barfotaväder.

    SvaraRadera
  6. Tvåändsstickning är väldigt roligt också!

    SvaraRadera