söndag 25 oktober 2009

På kurs med... Medborgarskolan

Närmare bestämt kurs i silversmide! Och i ärlighetens namn var det inte direkt smide, men skapa smycken i silver i alla fall. Det var rätt roligt faktiskt, även om det inte var vad jag hade förväntat mig, jag hade siktat in mig på smide, plåt och att få hamra lite. Jag har nu lärt mig hur man gör länkar och använder silvertråd.







För några dagar sen började jag ju även sticka på ännu en spadersjal, och det blev i mitt Kunstgarn som jag först tänkte. Det känns trevligt att sticka med (inte som Fame Trend-garnet som jag inte gillade och gjorde mig av med ;-D), och jag tror att det inte kommer att bli så stickigt. Så här långt har jag kommit:



1 kommentar:

  1. Tack! Jag som tycker jag hinner med för lite.... Jag ska kanske tänka om;-)

    Vilka fina silversmycken du gjort!

    SvaraRadera