torsdag 24 mars 2011

Cheerleading till helgen?



EDIT: IBLAND händer det att man råkar trycka fel och lite för fort, och det var vad som hände här - jag skulle göra ett inlägg från mobilen och råkade publicera det innan jag hann skriva något!

I all fall, det jag tänkte skriva var, att på lördag ska Ellas lag tävla i DM i Borås, första tävlingen i de nya fina dräkterna! Eller i alla fall första gången för de nyblivna seniorerna, som Ella är. Det ska bli jättespännande, programmet ser jättebra ut och hela laget är så sjukt synkade att det är helt otroligt! Under alla år Ella tävlat och tränat cheerleading, har hon aldrig varit så mycket uppe i luften som hon är i detta program, de kastar och bygger med henne mest hela tiden (det är Ella som är högst upp i bygget på bilden). Som mamma tycker jag att det är kul, häftigt, spektakulärt och SKITLÄSKIGT, även om jag nuförtiden oftast kommer ihåg att andas åtminstone någon gång under tiden de kör programmet....

Ett litet aber är dock att vi idag fick uppsöka läkare för att hon skadat sig i armen under senaste träningen, och läkaren konstaterade att hon troligtvis har en liten muskelruptur. Hon kommer troligen att kunna vara med, det beror på hur ont hon får, men förhoppningsvis kommer inte deltagandet att förvärra skadan i alla fall... Nu håller vi tummarna!
/Blenda

3 kommentarer:

  1. Wow!...
    Jo, så får det bli: Sticka färdigt och låt vila :-)

    SvaraRadera
  2. Det där är så coolt! Gillade det blivande rosa linnet , Fin struktur

    SvaraRadera
  3. Hej Blenda!
    Hoppas det gick bra i helgen och att du och alla flickorna hade kul! Jag förstår om du behöver hålla andan då och då, jag skulle också behöva seriösa doser med lugnande... :-)
    Kollade in länken du skickade, wow säger jag bara! Så himla snyggt, och unikt! Jag har aldrig sett något liknande!
    Ha´t! :-)))

    SvaraRadera