söndag 29 augusti 2010

Award


Jag fick en award jag! Det var hemskt snällt tycker jag, den var från Pysselfarmor!

Den har florerat ett tag, och jag tror de flesta har fått den, så jag kommer inte att skicka vidare till någon särskild (jag vet att jag är tråkig). Vem som helst i min blogglista är värd den (det är därför ni är med i min blogglista! :-D) MEN, jag kan väl i alla fall berätta några saker om mig själv, om nu det skulle vara intressant.

Jag är storasyster till en bror och en syster. Jag är "periodare", dvs att jag är fullständigt inne på något under en längre eller kortare period, och sen händer det att jag tappar intresset... Jag är hemskt stolt över att jag lärt mig att säga nej när det behövs (tex i samband med "energitjuvar" eller i klassiskt kvinnliga situationer där jag förväntas göra något eller inte göra något, bara för att jag inte har en snopp). De flesta, och bästa, besluten i mitt liv, fattas utifrån magkänslan. Det jag är mest stolt över i mitt liv, är mina underbara, vackra, snälla, trevliga, smarta barn! Jag är vad vissa kallar ett "maskrosbarn". Jag har i vuxen ålder utbildat mig till kulturvetare (alltså kultur som i olika kulturer).

3 kommentarer:

  1. Välförtjänt! :-) Din blogg gör mej glad! Just nu har jag prestationsångest, kan inte blogga förräns jag har ett FO att visa upp. Nästa helg om vi har tur... Ha det bra!
    :-)))))))))))

    SvaraRadera
  2. Trevligt och intressant att läsa om just dig. trevlig helg Mia

    SvaraRadera