fredag 16 april 2010

Well, well, well...



Så här långt kom jag innan jag insåg att jag nog ska repa upp'et igen... vet inte om jag missat att räkna, IGEN!, eller om det är något annat jag gjort fel. När jag lägger mina grymt snygga stickmarkörer (man tager vad man haver, sa Kajsa Warg) mot varandra, räcker inte framkanterna omlott. För man ska väl ha stickmarkörerna mot varandra, enligt min logik så borde det vara så för de ska ju mötas under armen sen, eller???

Tror att jag ska göra exakt som det står i häftet, inga utvikningar eller egna idéer, nästan i alla fall, innan jag fått det att funka... Så detta projekt har legat nere sen i söndags kväll tror jag, och istället har jag stickat en liten mössa som strax är klar och kommer att bloggas då.

Annars är jag rätt nöjd med min knappnålsburk, dvs läkerolburken! :-)
Och har grym lust att påbörja en massa, ni vet, trots att jag inte gjort färdigt något just nu, och bara för att jag VILL!!! Hm... Och beställa garn också... Har inget särskilt projekt på gång, vill bara HA något underbart, vackert, fint, skönt, härligt garn att klappa på...!

Yeah, yeah, ha en bra helg i alla fall! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar