Jag har startat om en gång hittills, men nu känns det faktiskt rätt ok, tror jag.
Och det är himla kul att forma koftan allt eftersom!OCH! Idag är första dagen på min semester!
Sommarvärmen är här
-
Idag är det dags att fota en bild i timmen igen. Värmen är äntligen här,
även om det faktiskt är väldigt skönt att sitta i skuggan.
Kanske blir det så ...
6 minuter sedan


Härligt med semester! Min är inne på de sista skälvande dagarna, i en kort sinnesförvirring lovade jag att jobba extra i helgen då vi hade pass som saknade personal , känns inte riktigt ok nu :-( men men jag har haft en ett fantastisk ledighet så jag ska inte klaga. Tröjan ser klurig ut , kör du helt fritt utan mönster?
SvaraRadera