onsdag 17 juli 2013

I brösthöjd!

Jag har nått nästan ner i brösthöjd tror jag man kan säga! Vad jag har kommit fram till hittills om The Contiguous Method, är att det nog är en ganska stor fördel att ha stickat någon annan variant av uppifrån och ner. Jag har i alla fall haft mycket nytta av att ha stickat Koftans Kofta - så jag har förstått hur och vad jag ska göra härnäst.

 
Semester är underbart! Idag började jag och min äldsta dotter dagen med att ta en snabb smoothie innan vi tog en promenad, och när vi kom hem bakade vi bröd i stekpanna!

 
Och sen har jag gjort krusbärsmarmelad! Smaken blev bra, men väldigt syrlig... Men framför allt kände jag mig som en riktig husmor, som för en gång skull stökade runt i köket av egen fri vilja, och hade roligt! (Vardagsmatlagning är ju så himla tråååååkigt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar